Huisreglement - Fysiotherapie de Bleek
528
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-528,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
 

Huisreglement

Wilt u hier rekening mee houden?

 

Om de behandelingen zo efficiënt en prettig mogelijk te laten verlopen willen wij u graag vragen met onderstaande aspecten rekening te houden.

 

  • In de wachtruimte plaats te nemen tot u door ons persoonlijk wordt opgehaald.
  • Het is aan te bevelen uw verzekeringspolis door te nemen betreffende vergoeding voor fysiotherapie. Indien uw verzekering fysiotherapie niet vergoedt, zult u een particuliere factuur toegestuurd krijgen.
  • Wij willen u vragen afmeldingen, uiterlijk 24 uur van te voren, uitsluitend telefonisch of persoonlijk in de praktijk door te geven, zodat wij een andere patiënt kunnen inplannen. Bij niet tijdig afmelden zijn wij gerechtigd om 75% van het tarief van de voorgenomen behandeling, bij u persoonlijk in rekening te brengen. Hierbij worden de bedragen zoals genoteerd op de tarievenlijst in onze wachtruimte gehanteerd.
  • Begrip te hebben als u enkele minuten moet wachten. Wij trachten wachttijd te vermijden.
  • Rekening te houden met de aanwezigheid van andere patiënten.
  • Uw verwachtingen t.a.v. de behandelingen kenbaar te maken.
  • De behandeltijd duurt circa 25 minuten. Binnen deze behandeltijd vindt ook registratie van uw behandelgegevens plaats.
  • In uw eigen belang de veranderingen in uw klachtenbeeld bij iedere nieuwe behandeling aan te geven, denk hierbij aan de ongemakken die u thuis, op uw werk of sportsituatie ondervindt. Deze informatie kan ons meer inzicht geven in uw aandoening/klacht.
  • Ter ondersteuning van het behandeleffect onze adviezen serieus te nemen en op te volgen.
  • Pas na overleg met uw behandelend fysiotherapeut (tussentijds) contact op te nemen met uw verwijzend arts. U krijgt dan van ons een verslag mee met daarin alle relevante gegevens over de door u ondergane behandelingen. Dit tenzij anders met uw verwijzend arts is afgesproken. Bij beëindiging van de behandeling ontvangt de huisarts/verwijzer na uw toezegging de schriftelijke eindrapportage.
  • De persoonlijke hygiënische regels in acht neemt en zorg draagt voor een goede lichaamsverzorging.
  • Niet te roken (rookverbod) in alle praktijkruimtes.
  • Alleen met schone (sport)schoenen de (oefen)ruimtes te betreden.
  • Geen waardevolle bezittingen in de behandel- of kleedruimte achter te laten.
  • Fysiotherapie De Bleek is niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging van bezittingen van patiënten/cliënten of anderen, die het pand betreden.
  • Bij onvoldoende kennis van trainingsapparatuur vraagt u altijd om uitleg van de aanwezige fysiotherapeut.
  • Computers & medische apparatuur worden uitsluitend door fysiotherapeuten bediend.
  • Gebruik van mobiele telefoon is niet gewenst i.v.m. verstoring van de behandeling.

 

Kwaliteitsbewaking

 

Wij vinden het erg belangrijk dat u de hoogst mogelijke kwaliteit aan zorg krijgt. Dit bereiken wij door continu te streven naar verantwoorde en doelgerichte zorg voor de patiënten aan te bieden. De therapeuten volgen meerdere cursussen en opleidingen en zijn aangesloten bij diverse netwerken (SNT, Claudicationet, Cofys) om de laatste ontwikkelingen op fysiotherapeutisch gebied te volgen en toe te passen.

 

Hiertoe wordt in de praktijk invulling gegeven aan de in onze beroepsgroep geldende visie op kwaliteit en kwaliteitsbeleid. Aan de hand van pijlers van het Kwaliteitsprogramma Fysiotherapie worden doelstellingen geformuleerd die er toe kunnen bijdragen dat de kwaliteit van de zorg in onze praktijk zo optimaal mogelijk wordt gegarandeerd. Onze praktijk gebruikt de instrumenten zoals HKZ-certificering, Plus-certificering en de CQ-index / Fysiotherapiemonitor.

 

Het is mogelijk om ons beleidsplan te bekijken. Heeft u interesse? U mag dan contact opnemen met onze praktijk

Maak een afspraak

Heb je vragen of wil je een afspraak maken?
Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Door op Verzenden te klikken gaat u akkoord dat uw gegevens worden gebruikt conform onze Privacyverklaring.

Ervaringen

Benieuwd hoe onze patiënten ons beoordelen?

Bekijk de onafhankelijke onderzoeksresultaten!